De ce mă cauţi unde nu-s!

zile trec şi zile vin …
ale tale gânduri toate
tot răsar şi apoi apun
în noianul de dorinţe
tot ce-i fals se face scrum
aşteptările sunt zile
pe un drum ce nu e drum
de ce mă cauţi unde nu-s!

Publicat de

Cristian

- sunt şi nu sunt: un om, o stea, un zburător, o cale …

5 gânduri despre „De ce mă cauţi unde nu-s!”

  1. L-am copiat și pus pe facebook … mi s-a părut că parfumul tău este în grupul Înapoi la simplitate, cât și în grupul din jurul lui Gorka … în care sunt și eu 🙂 Frumos!

Lasă un răspuns

