despre aripile unui zburător călător …

– aripile sunt un simbol, o încununare a unui început de călătorie alături de alte aripi şi roiuri de stele; sunt şi suntem toţi, pană ori piele, muşchi sau os şi voinţă una adunată din toţi; aşa prind viaţă căutările ce par a fi doar „eu” dar în fapt suntem „toţi”! cei ce se aseamănă în bunătate şi lumină sunt împreună fericiţi în Lumină, iar cei ce se aseamănă în ură şi întunecime sunt pururea dezbinaţi, nefericiţi şi singuri în Întunecime;

Publicat de

Cristian

- sunt şi nu sunt: un om, o stea, un zburător, o cale …

7 gânduri despre „despre aripile unui zburător călător …”

  1. Am si eu o pereche de aripioare. Uneori, ele zboară către interior, altădată înoată printre anotimpuri, iar uneori rătăcesc deliberat. Își găsesc echilibrul când simt praful de stele ce luminează din suflete. Acum știu, este acel spirit al unui ”eu” hrănit din bunătate, cum spui tu, alături de alte existențe asemănătoare. Și atunci, singurătatea își pierde sensul…

      1. O tresărire într-un câmp al tăceri, ca un vânticel ce-mi mângâie obrazul într-o zi toridă de gânduri…așa a apărut răspunsul tău. Se pare că am vorbit despre mine, dar am avut deschiderea primită de la cuvintele tale. Le recitesc, le simt mesajul (așa în felul meu) și mă bucur de existența lor. Gânduri zâmbitoare, Cristian!

      2. ma bucura zambetul gandurilor tale dar, apropo, ma-ntreaba florile: mai stie ea oare a zambi luminat sau a uitat, caci noi nu am vazut? 🙂

Lasă un răspuns

