când iubeşti, IUBEȘTI! şi nimic din cele cunoscute şi trăite nu vor mai fi ca înainte …

   Copilul râde şi spune: mă pot juca şi sunt fericit pentru că respir şi mănânc IUBIRE;

   Tânarul, respirând euforic, vorbeşte repezit ori tace timid – nu-i oare primăvara nebunie! aş vrea să fiu şi să nu fiu, aş vrea să strâng şi să frământ, să fiu iubit, să am aş vrea tot sau nimic; cine sunteti! lăsaţi-mă ca să trăiesc aşa cum sunt …; nu mă legaţi căci singur mă leg de cer şi de pământ …

   Bătrânul, ce nu e BĂTRÂN, spune: sunt obosit, desaga mi-e goală, sunt singur, trecut prin viata sunt dar ce folos nimica nu am strâns, nici nu am dat deşi primit-am deseori, n-am mulţumit sau poate da, doar uneori, nu am iertat deşi am fost iertat, nu-s înţelept, iubire n-am semănat şi roada ei nu am cules, în patimă şi joc cât am putut m-am bucurat şi gustul anilor ce au trecut este mai mult un gust amar …

Publicat de

Cristian

- sunt şi nu sunt: un om, o stea, un zburător, o cale …

3 gânduri despre „când iubeşti, IUBEȘTI! şi nimic din cele cunoscute şi trăite nu vor mai fi ca înainte …”

  1. Hai să-ți scriu versurile cântecului meu, la vârsta pe care o am 🙂 Toate vitaminele/ Toată hrana ta copile/ Tot ce ai nevoie vine din iubire / Fiecare zi și fiecare noapte mă umple de iubire/ Iubirea curge-acum prin mine/ Totul este bine. 🙂

    1. 🙂 o Tacere bogata in descoperiri; bucurii marturisite adeseori repede precum un rau de munte, iar alteori domol precum e trecerea apelor prin tinutul campiilor inflorite …

Lasă un răspuns

