acum mă vezi! sunt doar un om printre alţi oameni …

– strig şi mă ridic din neputinţă crezând în putinţa de a fi;

– cine a zis că am fost despărţiţi vreodată! orbiţi am fost de rătăcirile noastre …; dar un întreg rămâne întreg asemeni iubirii din care născut este, şi nicidecum altfel, orice ar spune cei ce vorbind despre binele nostru în fapt vor să ne piardă …

Publicat de

Cristian

- sunt şi nu sunt: un om, o stea, un zburător, o cale …

10 gânduri despre „acum mă vezi! sunt doar un om printre alţi oameni …”

  1. ca să vezi mai bine, îmi spun uneori, îmi tot spun, este nevoie să închizi ochii. vei auzi nisipul firii curgând în clepsidra lui şi o bătaie de inimă.
    de mână întinsă să nu duci grijă… ridică-te!
    iar despărţirea nu poate cuprinde întregul în esenţa lui.

    oare să îţi spun bine ai revenit? ce bine ar fi!

    1. multumesc frumos, Eve! m-ai inclus in gandurile si sentimentele tale frumoase si asta inseamna si merita mai mult decat am spus; sper sa nu te superi ca nu dau curs si „obligatiilor” ce se presupune a-mi reveni ca urmare … 🙂

Lasă un răspuns

