Note pe portativ!

(…) ma tem uneori sa simt; de-as fi mai aproape n-as rezista sa nu te ating; cu degetele mele din lut ars crezi ca as putea sa simt! dar ochii! ar putea sa simta ce simti si tu! ma-ntreb: ce dor si seceta ascunde vesmantul tau alb de casmir! caci apa-lumina curge din mine si umple setea ce striga din tine; nu te grabi, mai lasa si pe maine; voi fi aici de vrei, doar pentru tine si cheama-ma cand pasii ingenunchiati de lacrimi prea osteniti spre colbul lumii se inclina si aripi de lumina imi voi pune, sosi-voi intr-o clipa urmandu-ti glasul de argint …

 

(multumesc Gabriela)

Publicat de

Cristian

- sunt şi nu sunt: un om, o stea, un zburător, o cale …

30 de gânduri despre „Note pe portativ!”

  1. glasul meu, din tăceri naşte şoapta cea fără de care pământul ar fi o imensă nerostire şi de aceea, din spatele florilor de gheaţă tivită în fereastră, eu abia ce tac. vom plânge amândoi: chipul tău desenat pe sticlă se va prelinge sub apăsarea răsuflării mele, ochii mei în perlă translucidă îşi vor toarce setea de tine. inevitabil. repetitiv.
    şi mi-e dor de tine mai cu seamă atunci când simt pe tâmplă apăsarea de cântec a inimii tale.

    1. in soapte dulci coapte la soare, in miez avand un strop de sare, imbraci adeseori zilele tale; sa stiu as vrea unde te poarta pasii moi si ce inseamna freamatul ce iti cuprinde trupul, usor incordat, sub adierea noptii! sa te intorci la timp caci vreau sa ma trezesc privind in ochii tai, in perla translucida, soptind, chemand, dorind …; mai mult nu spun caci simt o apasare-cantec alunecand pe tampla …

      1. am să mă întorc… cu faţa spre soare. din miezul de pâine se ridică mereu aceeaşi mirare ce muşcă cu dinţii ei mărunţi din întrebările de zahăr candel ale ochilor tăi.
        spune-mi un ceai, te rog. în aroma lui, ca de pleduri, eu simt tot mai acut cum rugineşte pădurea. şi atunci, un frig de oase mă cheamă în îmbrăţişare de brumă.

      2. sa aleg as putea sa cred ca te intorci, pe cararea livezii, abia in luna lui mai, pasind gratios cu pasi tacuti, printre petalele albe si roz abia ninse in sarutul zorilor daruit noptii ce dragostea de zi o ia cu sine cu nerabdare asteptand amurgul inserarii ce va sa vie …
        ma doare dulce-acrisor cand dintii cei marunti ai fiintei mirare imi gusta in joaca din rasaritele ganduri intrebatoare …
        un ceai aburind fierbinte din frunze de pin in cani de de lut ars vom bea si inima desprinsa din imbratisarea de bruma se va bucura.

    1. scriu! sunt pagini scrise in mine …; nu am pauze, inca, in a mea calatorie; doar atunci pot impartasi cu tine, cu voi, ganduri, emotii si povesti traite …;
      raspuns-am odata, parca ieri a fost, sau poate a fost maine: ai rabdare cu mine sau de poti alaturi sa-mi fi o vreme, macar, in calatorie … 🙂
      in esenta e vorba de iubire …

      1. Multumesc! Cling!
        ☆¨´`’*°☆.¸.☆¨´`’*°☆.
        ( ․ ․ ℓღvє¸.☆¨´`’*°☆.․:)
        `•♥♪♫¸¸.☆¨ℓღv❀
        є ☆¨
        ․ ․`’*♥°☆.¸¸.☆¨¸¸.☆¨
        ․ ․ ․ ․ `’*°☆.¸.☆

    1. 🙂 nu doar zăpezile-n pâraie se transformă și prin făgașe-n lume se strecoară căci așteptate sunt, cu nerăbdare, de trupuri făr de număr însetate …; în inimi glasurile primăverii se fac auzite și nu e om să nu-și aducă aminte de cer senin, de flori, de soare și veselie, de iubire …

      1. ni se topesc zăpezile în palme
        şi căprioară sunt privirii tale
        în ape-adânci, în doruri calme
        te-aştept să îmi apari în cale
        ni se topesc privirile în ceaşcă
        precum un cub de zahăr ars, albit
        ni se prelinge, parcă, peste casă
        un dor săpat în pietre de granit
        ni se adună,ni se plâng la poartă
        iubirile,tăcerile,norocul
        ni se răsfiră busuoicul
        sub perna de tăceri adânci.

    2. pe liniile palmelor ridicate spre cer, aluneca pe brate, pe piept, pe pantec si pe coapse, pe picioare, sarutand pamantul, imbratisand-ul, daruindu-se cu tot sufletul lor picatura, cu tot, cu cer, cu raze de soare, cu inima, cu trup, pamantului de sub picioare si-apoi ascunse-n sinele lor asteapta rabdatoare, sa redevina fluturi, sa zboare spre soare …

Lasă un răspuns

