De ce!

(…) de ce nu spui nimic! de ce nu tipi! de ce nu strigi! de ce nu bati cu pumnul in masa si cu piciorul in podeaua din casa …; spune-mi: de ce m-ai mintit! spune-mi: de ce m-ai ranit!  cand te-am hranit cu roada inimii, iubire curata: cu mierea buzelor, cu dorul meu, cu corpul meu ce iarna te-a incalzit si vara te-a racorit …; spune-mi: de ce m-ai mintit! ai venit, ai luat tot si m-ai parasit …; inca te mai strig: din prag, din poarta, din drumul ce coboara-n asfintit …

Publicat de

Cristian

- sunt şi nu sunt: un om, o stea, un zburător, o cale …

42 de gânduri despre „De ce!”

    1. ecouri intr-un cinematograf ruland repetitiv pe panza alba aceleasi role de film, povesti de viata, povesti de zi si povesti de noapte …, in alb si negru, in lumini reci, in lumini calde …

    1. mai mult decat un strigat a fost tacere, neputinta, dor, cadere in gol, tristete, …; a fost el, a fost ea, a fost o poveste cu randunele si anotimpuri curgand domol intr-o lume unde oamenii viseaza vesnicia …;
      in casa unde s-au iubit odat’, la geamul sau mai sta si-acum un urs micut de plus cu ochi mari si blana maronie …; iar cel ce a plecat a fost el …

      1. wow! wow! de fiecare data cand vin aici ma minunez. la tine totul e poezie. si raspunsurile la comentarii sunt poezii. oare cum vorbesti tu cu oamenii din jurul tau?

      1. acu vrei permis de zbor intergalactic! :))
        e si asta o modalitate de a fugi de ‘problemute’ …
        invata pentru examen si mai vedem 😉

    1. uneori vreau, dar nu suficient de mult …; parca mi-am pierdut interesul ..
      nu sunt un scriitor ci doar o persoana dornica sa imparta cu cei interesati anumite povesti si informatii;
      sunt altii care scriu cu bucurie, pasiune, exploratorii noi ai zilelor de maine! si talentati cu adevarat …; asa ca nu cred ca mi se simte lipsa 🙂
      in ultima vreme un vant anume ma cheama sa plec si-n multe zile ma vad indepartat de tarm, privind inapoi …, si-apoi ma trezesc …
      in alte zile sunt negustor, iar uneori sunt calauza …, dar nu mereu si doar pentru cei trimisi la mine …

      1. nu toti sunt scriitori , pictori , cantareti , nu toti suntem artisti pentru altii , e suficient sa fi pentru tine , aici sa ai o agenda a gandurilor de moment si ne oprim noi la ele …De ce nu pot sa-mi raspund niciodata la intrebarea „De ce ? ” ?

      2. nu mai ai muze… esti in situatia mea actuala…. mama lor de muze si de inspiratie

      3. oare de muze sa fie vorba! 🙂
        poate ritmul meu este diferit de cei pe care-i intalnesc in drumul pe care merg …
        poate nu spun mai mult decat cred ca e nevoie sau mi se cere …

  1. De ce?De ce nu?

    De multe ori pentru ca oamenii reactioneaza mai prompt la proprile dureri decat la durerile altora.
    Pentru ca reactionam la circumstante si ranirea altora rezulta ca un efect, ce sa facem, nu toti stam bine cu premonitia si predictia.
    Pentru ca Shit happens.
    Si nu in ultimul rand pentru ca what goes around comes around.

    1. corect! zicea Ally McBeal: problemele mele sunt mai importante pentru ca sunt ale mele … 🙂
      da, se intampla, si totusi nu-i intamplator … 🙂
      „what goes around comes around” = Justin Timberlake ! cumva … 🙂

  2. Raspunsul la „De ce?” ar aduce cu sine si mai multe intrebari.
    Desi am impresia ca intrebarea in sine e o jusificare in fata a ceea ce ni se intampla. Ne punem intrebari doar ca sa ne putem oferi raspunsuri pe care le-am stiut dintotdeauna, doar ca nu aveam motive sa le scotem la iveala. 🙂

  3. De ce ne sperie mai mult la tăcerile decât cuvintele? De ce ne gândim mai mult la ceva care nu este decât la ceva care este? Asta ca să nu întreb de ce există ceva mai degrabă decât nimic : )

    1. poate fiindca nu contin asteptarile noastre!? 🙂
      nu te poti gandi la ceva care nu este; corect ar fi sa spui ca speri si te gandesti la ceva ce pare improbabil sa fie, sa se intample …

    1. Cuvintele trebuie sa vina din inima, altfel sunt frunze purtate de vant …
      Povestea! 🙂 eee, inca se scrie …; amestec intre azi si maine, vis si realitate, lucruri uitate, trairi dorite, pasi catre lucruri care conteaza …; te va cuprinde uneori in ganduri si vise, chiar si pe tine … 🙂

      1. incarcat de indoiala pare raspunsul dat, dar ce stiu eu 🙂
        de ai lasa mai des pe chip sa iti rasara-un zambet, prin ochi in trup, spre inima curgand, camarile vei umple cu galbiorii zoriori de ziua …; curand soarele va lumina tacerile ascunse-ntre ziduri ce tin in degetele lor lungi si gri trena ascunselor simtiri …

Lasă un răspuns

