Rememorari – IV

(…) ai vazut un baraj cu coastele strapunse de ape? asa ma simt acum; am fost in podul casei, la cufarul ce-l am si l-am deschis doar dupa multa vreme, abia cand zorii zilei se iteau; e gol! e dureros fiindca stiam …; acum sunt Om! candva am fost un Zburator, poate ultimul, poate nu; oamenii nu sunt zburatori; nu au fost niciodata; dintru inceput darul lor a fost altul! dar sunt visatori si-n vise dorintele lor prind aripi; aripi de vis; porti catre lumi vazute si nevazute, frumoase sau terifiante; imi plac oamenii, ii iubesc asa cum sunt ei, in-launtrul lor, in sufletul lor, in inima lor; aripile nu le mai am; demult timp; de foarte mult timp; era o amintire; doar o amintire impreunata-n vis cu un alt vis; acum sunt Om!

Publicat de

Cristian

- sunt şi nu sunt: un om, o stea, un zburător, o cale …

8 gânduri despre „Rememorari – IV”

    1. uneori pare simplu cand sti ce si cum, alteori e complicat sau asa pare persoanei in cauza … 🙂
      visele nu sunt mereu frumoase ca niste zile senine …; e un loc unde se duc si lupte, din pacate 😦

      1. Nu a spus nimeni ca visele se pot indeplini mereu usor, insa inca mai cred ca un vis nu poate fi decat frumos, iar luptele acelea de care zici tu sunt perfect normale in drumul spre vise. Sunt destul de constienta de faptul ca nu e totul doar lapte si miere, insa uneori cred ca fiecare dintre noi mai merita cate un mic obstacol pentru a schimba ceva…o parte din noi, sau pentru a constientiza ceva…Nimic nu e intamplator in viata!

      2. Luptele de care iti zic se dau chiar in ‘dimensiunea’ vis, o lume care de multe ori poate fi o anticamera spre alte lumi …; pe unele drumuri eu am mers un pic mai departe decat altii si mai putin decat ceilalti dinaintea mea … 🙂
        E bine sa ramai la partea frumoasa a viselor, in tinutul de mijloc; in acest atelier virtual unde poti picta, construi castele, ori te poti juca pe fondul amintirilor placute, sau doar bei un ceai privind apusul unui soare din balansoarul ce atinge usor blana lui Azorel care asteapta sa-i zambesti ca el sa poata latra fericit si sa stea apoi cu capul in poala ta …; ehee, si cate si mai cate sunt …, si toate legatura au cu cautarile si dorintele noastre … 😉

Lasă un răspuns

