Rememorari – I

(…) nu sunt statii, gari, opriri, nimic! doar faldurile unor timpuri urmate de lungi taceri, abisale, intre doua falii orizontale de cer; doar cer si un orizont infinit, pulsand in ritmul unei respiratii cosmice …; totul se schimba! imi sunt familiare si totusi, nu! zile si nopti diferite si totusi la fel; azi, am avut aripi si in geam am vazut un copil razand; am intins mana si a fugit, razand, zburand …; am ras si eu si flori dalbe au cazut, din cer, ca o ploaie calda de vara intr-o zi insorita …; azi, am desenat pe geam valuri si pasari si o casuta mica ca-n poveste; o poveste, o amintire! azi, am fost eu! cel din gara; din lumea unde luminile se sting si timpul se scurge-ntr-o clepsidra si nu-i nimeni sa o intoarca …

(multumesc Ana-Maria)

Publicat de

Cristian

- sunt şi nu sunt: un om, o stea, un zburător, o cale …

3 gânduri despre „Rememorari – I”

Lasă un răspuns

