O pata de culoare …

(…) o singura pata de culoare, trenul; in jur, alb; tacere intensa; sunt coplesit …; imi acopar urechile cu palmele; bataile inimii ca niste mici tobosari imi colinda-n timpane; singur; singur intr-un tren cu cinspe vagoane; soarele atinge cu degete subtiri varfurile padurii; curand, noaptea o sa cuprinda totul! cu buze reci v-a da sarutul cald al mortii …! zambesc! nu am sa-i fac pe plac! o sa plec spre padure! sar! … scartaitul bocancilor seamana cu chitaitul soriceilor prinsi intr-o vara, in vie; soricei saritori; unul l-am tinut in palma; era nostim; m-a muscat si o-njuratura mi-a iesit suierat pe buze; l-am pedepsit; i-am picurat must pe botic si i-am dat drumul; un soricel beat! imi pare rau! l-am chinuit; o rautate copilareasca; rece si imatur; … hmm, sa tot fie opspe ani! parca a fost ieri! o adiere de vant imi atinge taios fata; respir greu; ma uit in spate spre tren; inca se mai vede; fantomatic; … gandurile mi se opresc; fiori reci urca si coboara pe spinare; lupii! nu unul, nu doi, …; pasi tacuti, ochii scanteind, guri intredeschise, flamande …; o saritura, arcuire in tonuri gri, peste albul stins al zapezii; … pot vedea primele stele! maraituri usoare, un pic de vanzoleala si amurgul lasa loc noptii! in jur, o pata de culoare …

Publicat de

Cristian

- sunt şi nu sunt: un om, o stea, un zburător, o cale …

18 gânduri despre „O pata de culoare …”

    1. Da!
      posibil, caci doar ravnesc la tot ce-i omenesc! 🙂
      zis-a el in gandul lui: hic-hic, ce coada mea de soricel! de nu-i spun nici acum, raman la iarna iar stingher … 🙂

    1. suntem ‘pete de culoare’ fiindca nu ne hranim sanatos … 🙂
      unii dintre noi vor fi candva stele, altii pastori, altii mesteri, …, dar toti vor pune umarul lor la bunul mers al calatoriei in Arca cea Mare, spre Soare Rasare …

    1. Nu! si ma-nsotesc din vreme-n vreme alti oameni calatori … 🙂
      Unde sunt! … 🙂 in ganduri si in vant si-n stele …; iar pentru cei ce inca nu-nteleg, nu prea departe de Bucuresti …

    1. Nu-i sera mea! 🙂 sunt ucenic la sera de vise …; Bunicul m-a trimis! sa vad, sa lucrez, sa invat …
      Cresc multe vise-n lume dar nu doresc prea des sa le impartasesc …
      De vrei sa sti ceva anume, intreba-ma! de stiu iti voi raspunde …, si-om prinde iar o fila-n blog, in amintiri-cuvinte … 🙂

    1. Pai, ca ucenic, am datoria sa fac curat si sa invat … 🙂
      Sunt locuri unde n-am voie sa intru, ca nu cumva din stangacie si nepricepere sa stric …; totul este important!

Lasă un răspuns

