Metamorfoze!

(…) metamorfoza unei clipe, a omului in sine, …, a universului intreg, e modul cosmic de a spune: respir-traiesc-adorm-ma trezesc …; azi imi adun esenta in punctul-centru unei sfere, maine am limita un cer, un alt cer …

Publicat de

Cristian

- sunt şi nu sunt: un om, o stea, un zburător, o cale …

12 gânduri despre „Metamorfoze!”

    1. Nu-i un raspuns reprezentativ pentru tine … 🙂
      Ochii tai spun altceva.
      Amagirea exista in lume cu un scop, atat si nimic mai mult; in zori v-a disparea …

      Nu-i alb tot ce e alb si negru nu e negru!

  1. daca spui tu … 🙂

    imi place cum spui – „Deci ne amagim?”
    e ca si cum am iesi la o terasa sa bem ceva …, sa ne ametim …, sa radem si sa uitam pentru o clipa de ale noastre …

    1. o fata ii spunea unui baiat odata:
      -nu-mi spui niciodata nimic …
      -hai, spune-mi ca sunt frumoasa!
      -spune-mi ca ma iubesti!

      uneori amagirile sunt credite de nevoi personale …

      avem nevoie sa fim mintiti, uneori?

      Zi frumoasa sa ai, cutezatoareo …

      1. nu putem fi legati decat de Iubire!
        cei ce ne vor in mreje a ne prinde chiar ridicand baraje in drum spre a ne cuprinde nu pot nicidecum a noastra cale a ne tine …

    1. tu floare a diminetilor curate ascunse-n cuvinte tacute ma faci sa tac si sa rosesc usor …; din inima rostita-ai frumoasele cuvinte …; sa ai multe zile senine si fericite …
      multumesc frumos 🙂

Lasă un răspuns

