Sarutul

(…) a fost seara dinaintea despartirii; n-am stiut sau nu am vrut sa stiu; la fel si ea, desi a stiut, in inima ei, cu o zi mai devreme ca mine …; ne tineam de mana in timp ce urcam scarile ..; ne-am oprit pe palier inainte de a urca la etajul ei; lumina stinsa lasa loc tacerii; umbre si emotii valsau in sclipirile sporadice ale farurilor de masina …; era aproape de mine; inima-mi batea aproape nebuneste; privindu-ma in ochi si-a pus palmele pe pieptul meu, impingandu-ma ferm pana in perete …; si-a apropiat gura intredeschisa de gura mea, lipindu-se cu tot corpul de mine …; sarutul ei s-a revarsat asupra-mi ca un flux, umpland golurile fiintei mele, val dupa val …; a fost o clipa, o zi, un an …! cand m-am trezit deja urca scarile, incet, intoarsa catre mine, spunandu-mi: noapte buna! ametit, uimit, tacut, i-am soptit asemeni …; plecand, incet, spre casa, imi atingeam nedumerit, cu degetele, buzele ce inca pulsau, fierbinti …; a doua zi, urcam tacuti pe scara; m-a mangaiat pe obraz, a plans si-a spus: nu mai urca …; ne-am revazut dupa multi ani, ne-am bucurat si-apoi, ca intr-un film vechi, ne-am luat ramas bun pe un peron, in gara …

Publicat de

Cristian

- sunt şi nu sunt: un om, o stea, un zburător, o cale …

Lasă un răspuns

