Dragonul florilor

(…) parca ieri m-am intors …; dar asta am mai spus-o si ieri si alaltaieri ..; combinatie deja-vu cu flash-uri de amintiri atemporale; prefer cafeaua cu putina miere si boabe de cacao prajite pe farfurie alaturi de menta si iasomie; habar n-am avut de efectele secundare cand folosesti calea stelelor; era singura cale …; l-am dus acasa, Ana; sunt obosit; prima oara cand m-am intors, tinutul era parjolit …, razboiul trecuse pe acolo, de mult timp; am respirat adanc si ascultand bataile inimii m-am regasit in sala argintie; a doua oara tinutul era o padure fara sfarsit, batrana cat o suta de veacuri si plina de tacere …; timpul ma aruncase cu mii de ani in urma …; a treia oara a fost mai bine; ce-i drept copiii vecinilor nu se mai alergau pe afara …, crescusera; erau adunati intr-o mica gasca galagioasa, la coltul strazii; cand m-au vazut, doi si-au ascuns tigarile, iar Emma ma privea cu gura cascata …; ieri, m-am intors acasa! …

Publicat de

Cristian

- sunt şi nu sunt: un om, o stea, un zburător, o cale …

Lasă un răspuns

